De 4 pijlers van ambulante (jeugd)zorg

De 4 pijlers van ambulante (jeugd)zorg

Effectieve hulpverlening valt of staat met de houding van de (ambulant) medewerker. Ben je je als professional bewust van je houding, positionering en authentieke kwaliteiten? En welke elementen daarop van invloed zijn?

Deze training is ontwikkeld in opdracht van Rubix zorg Arnhem (www.rubixzorg.nl), echter de materie is universeel.  Geïnteresseerd in deze training? Neem dan contact op met Rubix zorg of via het contact formulier.

De training ligt momenteel ter accreditatie bij SKJ.

Deze training, bestaande uit vier modules, heeft als doel de professional kennis te laten maken met ‘de vier pijlers’ (volgens de visie van Rubix zorg) van het ambulant werken in de jeugdzorg. De attitude die verwacht wordt van medewerkers binnen de ambulante (jeugd) zorg zijn zowel universeel als specifiek en dienen als onderligger voor de professional om zijn/ haar authentieke werkwijze te kunnen legitimeren.  

De professional vergroot bewustzijn, kennis en vaardigheden m.b.t. de invloed van stress, taal(patronen) informatieverwerking en gesprekstechnieken op ambulant werken en hoe zij/hij als instrument het beste functioneert binnen dit domein van jeugdhulpverlening. Tevens wordt ingezoomd op positionering en realistisch perspectief bieden binnen ambulante zorg.

Wil je meer informatie: De vier pijlers handout 

Interessse?

Neem contact met mij op over deze training

De 4 pijlers van ambulante (jeugd)zorg

Misschien is dit ook wat voor jou?

Andere trainingen